10-10-10

I eftermiddags åkte familjen hem, men det har varit en mycket trevlig helg!

I fredags åt vi god middag och kollade på Idol, bland annat. Sen somnade vi, typ :P

Igår var vi på stan på förmiddagen. Fikade och var in på Clas Ohlson :P Sen åkte vi ut till Löfbergs Lila Arena och kollade på Färjestad-Djurgården. Tyvärr vann Djurgården, men de vann rättvist för de var mycket bättre! :O Men Färjestad fick i alla fall göra ett mål, när det var drygt en minut kvar av matchen. Men de förkorade alltså med 2-1. När matchen var slut åkte vi hit och åt lite god mat, spelade plump och kollade på tv.

Idag har vi varit på Värmlands Museum och ätit på restaurang :) På eftermiddagen när de andra åkt hem gick jag på mysig höstpromenad i skogen :)

Löfbergs Lila Arena


Tummen upp för hockey!


Färjestads klack




När vi kom hem spelade vi plump, och ni kan ju själva se vem som vann!


Höstpromenad i det vackra vädret :)




Det är väl ingen som kan gissa vilken musik jag har i lurarna?! ;)

Nu ska jag kolla lite i kurskatalogen eftersom vårens kurser ska väljas senast på fredag. Sen ska jag kolla på ett till avsnitt av Planet Earth :)


Kommentarer
Postat av: mor

fina bilder på en fin flicka och en fin promenadsträcka

2010-10-10 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0