Trött

Jag är så himla trött. Det var inte frid och fröjd på Frödningshöjd inatt :S Vaknade vid 2 av att någon stod både länge och väl och ringde på varenda dörr i hela huset, även min ett antal gånger :S Sen vaknade jag vid 8 imorse och kunde inte somna om. Jag som skulle sova ut! Jaja, bilder på Facebook kommer nog imorgon istället, orkar verkligen inte nu. Ska bädda i nya lakan nu och sen krypa ner i sängen. Imorgon ska jag till skolan och sen köra hem. Japp, köra. Ska bli najs att slippa springa till nåt tåg osv :)

Men innan jag lägger mig måste jag bara visa detta. Det är reklam för Tuborg som spelades in i Vilnius häromdagen. Vi råkade gå förbi och ca 1,42 in i filmen syns Niclas och även Charlottes arm. Så himla coolt!! :D

(Funkar inte länken så är adressen http://www.youtube.com/GreenpassLT#p/u/1/sVHPoxWSGo4)

Godnatt alla söta!

Kommentarer
Postat av: Louise

coolt det där med reklamfilmen. När du kommer hem kan du visa hur man gör en såndär länk?

2010-05-23 @ 23:07:11
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0