Tisdag

Solen hade inte ens gått ner när jag gick och la mig igår :P Var rätt trött.. Men idag är jag pigg som en mört, okej, kanske inte men ändå. Om ett par timmar ska jag åka hem igen. Ikväll ska jag och Louise sova hos Lisa. Hennes föräldrar är i Venedig (FUSK!) så vi ska hålla henne lite sällskap :) Ser även ut som att det blir Underbar på onsdag :) Underbart ;)

Var i skolan på förmiddagen men vi gick hem vid lunch. Orkade inte vara kvar. Vi planerade lite hur vi ska göra på söndag och sen gick vi hem. Nu har jag skrivit en lång lista på saker jag ska ha med mig. Det känns som om jag glömt något, men jag kan inte komma på vad det är :S

Nu tror jag att jag ska stryka tvätten från igår.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: ja heller hur :D så småå :Da

2010-05-14 @ 11:43:07
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0