Psykologi

Igår kväll läste jag lite extramaterial som fanns i boken 14 år till salu. Det var bland annat en intervju med en psykolog som berättade om vad man ska göra om man märker att någon i ens omgivning mår dåligt. Jag tycker att det är väldigt intressant med psykologi. Hur människor fungerar i olika situationer, kriser till exempel. Jag ångrar verkligen inte att jag läste psykologi B på gymnasiet (den kursen var mycket intressantare än A-kursen!). Men jag skulle aldrig själv kunna bli psykolog. Jag tror att jag har nog med mina egna problem och om jag skulle ta mig an andras också, skulle jag nog bli helt knäckt. Men som sagt, jag tycker att det är intressant.

Snart kommer Mediha hit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0