Födelsedasgfirande

Sitter här och är otroligt stressad! Men igår och i onsdags var väldigt roliga:)

Åkte till Uppsala i onsdags med Denise, Karro och Eri till Eris lägenhet. Denise syster skulle åka med oss dit så vi var 5 personer i världens minsta (och förmodligen en av de äldsta också, haha) bil! Det var trångt kan jag säga:P Men vi kom fram till slut och vi gick och köpte mat, lagade den i köket som blivit fuktskadat och bestod just då av en spis på ett betonggolv, i princip. Sen åt vi mat på golvet i Eris rum och sen hade vi lite sköj på kvällen. Lite flum, typ ;P

Igår var en väldigt bra dag! Tillbringades i Stockholm där vi först var på Skansen och sen på Gröna Lund. På Skansken var vi och kollade på lite djur och gick omkring och tog det lugnt. När Grönan öppnade vid 3 drog vi dit och hade skoj :D

Alltihop var en överraskning till Eri som inte hade en aning om vad vi skulle göra och vi lyckades hålla allt hemligt :O (Utom att Denise i onsdags kväll råkade säga att vi skulle till Stockholm).

Kom hem vid tolv inatt och vaknade av klockan vid 11 i förmiddags. Hade gärna sovit ett par timmar till men bestämde mig för att gå upp och plugga så jag blor av med lite av stressen i alla fall. Har gått sådär hittills. Har haft paus i över en timme nu så jag kanske borde fortsätta. Vi hörs igen senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0