Torsdag

Hoj!

Om cirka en timme kommer världens bästa hit:D Tjoho! Trevlig helg blir det!

Dagen har varit helt okej. Var i skolan på förmiddagen och vi hade excelövningar på statistiken. Kände mig rätt lost efter ett tag. Missade man nånting om vad man skulle göra var man ju borta helt efter det:S Men det gick helt okej. Har lämnat in min visumansökan och mitt pass till Audrone också. Och en ful bild, hehe. Jag var tvungen att skriva om hela papperet igen eftersom jag gjort ett litet fel, men men. När jag kom hem åt jag lunch och sen gick jag och handlade lite grejs till middagen ikväll (massor av potatis!) och till frukosten imorgon. Resten ska vi handla tillsammans imorrn:) Och av någon anledning funkade det inte att betala med mitt kort:O Jag gick till automaten för att testa om det gick att ta ut pengar och det funkade minsann! Ujuj.. När jag släpat hem alla potatisar och allt vad det var började jag med examinationsuppgiften som vi fått om statistik (varför ska vi kunna det förresten?) och jag är nästan klar:) *stolt*

Nu ska jag diska lite och sen är det snart dags att sätta på all potatis;)

See you!
Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0