Torsdag

Hej!

 

Idag ska jag hinna med en massa grejer. Först ska jag plugga en stund och vid halv tolv ska jag möta Mediha på skolan och så ska vi gå och lyssna på Maria Wetterstrand som ska prata på universitetet idag. Ska bli intressant:) Sen blir det hem för lunch och sen tänkte jag gå ner till Alster igen, där jag var i helgen, och ta lite bilder. Enligt prognosen ska det bli ganska fint väder på eftermiddagen och jag måste ju passa på innan snön försvinner. Det var ju så fint med den i lördags. Efter det måste jag packa och städa lite. Och ikväll är det ju Vampire Diaries igen! Hehe.

Nej ni, det är bäst jag sätter igång med dagens göror.

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0