Tisdag

Sitter och tittar ut genom förnstret och önskar att jag bara kunde stanna inne hela dagen och titta på film eller nåt... Det regnar och allting är supergrått ute. Usch. Vill bara gå och lägga mig och sova igen. Tänker tipsa om några bra låtar bara för det. Och ja, idag är det Coldplay. Here you go:

Coldplay – A Message
Coldplay – A Rush Of Blood To The Head
Coldplay – Crests Of Waves
Coldplay – For You
Coldplay – In My Place
Coldplay – Moses (Live In Sydney)
Coldplay – Politik
Coldplay – Swallowed In The Sea

Ett urval av mina favoriter just nu. Haha, denna blogg har blivit ett eldorado för alla Coldplay-fans de senaste dagarna, men det struntar jag i! Eller jag kanske borde skärpa mig?

Jag längtar enormt mycket till helgen för då ska jag:

*Åka hem till Karro (som jag inte träffat sen typ jul eller nåt:O) och hälsa på henne och deras kattungar:)
*Träna på Supersöndagen på Gymmix. Kom dit vettja! Gratis träning hela dagen i tennis- och badmintonhallen i Ludvika! I will be there från kl 11 och några timmar framåt:)
*Hmm, vad mer? Äh, jag vet inte. Nåt kul iaf, men ovanstående räcker för en toppenhelg!

Nu ska jag äta lunch och sen gå till skolan och plågas i några timmar.


I somras hemma hos Karro:) Hur söt får man bli? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0