Sommarjobb och lite annat

Nu har jag sökt sommarjobb på ABB. Hoppas det inte är så många som sökt för då är ju chansen större att jag får det (A) Men, den chansen är inte så stor. Det brukar vara fler tusen som söker varje år... Men hoppas kan man ju alltid.

Imorgon ska jag med Emilia och Madeleine till stan och ta kort till våra visumgrejs till Vitryssland. Känner på mig att jag kommer bli fattig. Måste det vara så himla dyrt att ta ett litet foto?

Städningen av toan är iaf klar nu. Bara dammsugning kvar, men det tar jag nog imorgon. Är ledig hela dagen! :) Men jag ska försöka börja kolla lite på Excel-uppgiften som vi ska göra på torsdag. Verkar lite knepig. Fattade typ ingenting av dagens föreläsning:S

Pratade med pappa i telefon nyss och han sa att mamma och Louise sitter fast i Västerås. De har ju varit i Stockholm idag. Jälva tåg som aldrog ska gå! Hoppas att de kommer hem vid 22 som det var sagt...

Ska försöka plugga lite nu. Men vad kan man skriva en C-uppsats om?

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0