Promenad

Hej!

Jag kom precis tillbaka från en liten promenad. Jag satt här och lyssnade på en massa låtar och en av dem (närmade bestämt Coldplay – Swallowed In The Sea) fick mig att tänka på en kväll i somras när jag var ute och gick. Klockan var nog närmare tio på kvällen och det var lite mörkt så det måste nog ha varit i juli och jag var på väg uppför Golanbacken. Då lyssnade jag också på den låten och nu fick jag nån sån där flashback och fick en jättelust att gå ut och gå:) Det var lite trist nu eftersom det var lite halt. Promenader på somrarna är mycket roligare! Men det var i alla fall skönt att få komma ut lite. 

Nu står maten på spisen, gött, för jag är hungrig!

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0