Malmö

Jag känner mig helt seg efter träningen. Den nya ben-låten på stepen tar kål på mina ben helt och hållet! Kan knappt stå efteråt, haha. Men det är ju så det ska vara "Det ska göra ont!" säger Jessica hela tiden. Och så den "berömda" låt 10... Vad ska man säga om den? Guud, så jobbig den är, men åh så rolig!:D Och Jessica tycker att påskledighet är överskattat! x)

Men jag kan tyvärr inte komma och träna i påsk. Imorgon ska vi nämligen åka till Malmö. Så kul det ska bli! Vi ska även åka över till Köpenhamn en dag:) Vädret verkar dock bli lite halvskräck... Just nu håller jag på att ladda över lite "nya" låtar på min mp3 så jag har nåt att göra under den 9 timmar långa resan. Men jag ska köra en bit också! Woho;)

 

Innan jag säger godnatt måste jag passa på att säga ett stort GRATTIS till en av mina bästa vänner som fyller år imorgon! Grattis Ajje! :D <3

Vi får se hur det blir med uppdateringen under påsk, jag kommer att ha datorn med mig och mamma sa att det skulle finnas trådlöst internet på vandrarhemmet, men det beror på vad det kostar och om jag får någon tid över. Annars hörs vi på måndag kväll eller på tisdag igen!

Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: anna

sv: ja coldplay är grymma, eller de VAR de iaf :)

2010-03-31 @ 23:10:40
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0