.

Hejsan!

Internet har krånglat ända sen jag kom hem:( Därför har jag haft tråkigt, det märks att jag är beroende av datorn...:P

Skolan idag gick bra. Vi blev klara med uppgiften (i stort sett) så nu kan jag gå omkring och dega här hemma tills på fredag;) Haha, nej, det ska jag inte. Jag ska jobba med inlämningsuppgiften och städa och lite sånt. Det finns ju inget värre än att komma hem till ett smutsigt hus...

Haha, igår morse spelade de Dire Straits – Walk Of Life i Morgonpasset och då fick jag nåt minne från när vi åkte mellan Ludvika och Borlänge för länge, länge sen. Vad kan jag ha varit? 10 kanske, om inte ännu mindre. Det enda jag egentligen minns är att det var mamma som körde och att hon svängde i takt till musiken :P Minneslåt är det:)

Just nu står middagen på spisen. Blir nåt heeelt nytt idag. Spagetti och tomatsås. Det har jag ju aldrig ätit förut. Haha. Och äntligen går Karlstads vatten att dricka igen utan att koka det! Yeay.

Lisa, jag älskar dig. Du är snällast i hela, hela världen!! <3

Jahapp, nu måste jag dra! Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0