:)

Hejsan!

Inget inlägg igår, hade inte datorn på. Haha och bara för att man inte har varit inloggad på Facebook på en dag har man över 300 nya inlägg xD Och appropå datorn. Den har blivit jätteseg:( Jag tror att jag måste ta tag i att gå igenom mina bilder och radera en massa och göra back-up på dem jag sparar innan hela datorn kraschar! Men jag orkar liksom aldrig...

Nu är jag i alla fall hemma och solen skiner utanför fönstret! Tror jag ska gå ut en stund sen:) Ska bara vänta på att min syster sömntutan ska vakna ;) Ikväll blir det ut på Solo med vännerna!:D Det var jättelängesen vi sågs så det ska verkligen bli kul! Och imorgon bär det av med familjen till Romme. Ska också bli hur kul som helst! Frågan är bara hur jag ska orka gå upp tidigt imorgon om jag ska vara uppe halva natten?:P

Nu ska jag nog sätta på lite musik, så att Louise vaknar nån gång:P Vad sägs om Coldplay?;)

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0