Bio

Jag har varit på bio två gånger de senaste 2,5 veckorna och såg då Valentine´s Day och Farsan. Men det finns fler filmer jag vill se...

Remember me:

Två unga älskandes nyfunna kärlek är hotat när de samtidigt försöker hantera sina respektive familjers tragedier.
Premiär 12 mars.

Flickan från ovan:



En ung flicka mördas och vakar över sin familj, och mördare, från himlen. Hon måste väga sitt behov av hämnd mot familjens behov av att läka sina emotionella sår. Premiär 31 mars.

Änglavakt:



Ernst och Cecilia lever ett lyckligt och välordnat familjeliv. En dag drabbas de av något som totalt vänder upp och ner på deras tillvaro. När allt är som mörkast träffar de främlingen Walter, som förändrar deras liv på ett fantastiskt sätt. Premiär 19 mars.

Och som sagt så vill jag se Allt för min syster också:



Brian och Marge Fitzgerald har ställts inför denna fråga gång på gång. Vid två års ålder fick deras dotter Kate diagnosen leukemi. Hon förväntades inte överleva, men mot alla odds får Kate uppleva sin 16-årsdag. Att detta är möjligt beror helt och hållet på Anna, Kates yngre syster som är en perfekt medicinsk donator. Men tretton år gammal fattar Anna ett beslut som kommer att vända upp och ner på familjens liv; hon vill inte längre vara donator. Åtminstone vill hon ha rätten att välja själv. Hon stämmer sina föräldrarför att få kontroll över sin egen kropp, samtidigt som hon förstår att detta kan leda till Kates död. Finns redan på dvd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0