De senate dagarna, typ

Har inte suttit vid datorn på flera dagar, därav inga inlägg... Blir ju så på sommaren ;) Har inte orkat heller förövrigt...

I måndags var jag och Louise som sagt till Stockholm det var naaaajs :) Fick inte så bra bilder :( Men jag ska visa några i alla fall. Har en del filmer också :D Vi shoppade i stan på förmiddagen och sen åkte vi mot globen-området och shoppade lite där med innan vi ställde oss i kön.Kom in efter ett tag och satt och väntade. Sen drog det hela igång :) Jag tyckte det var trevligt men det var lite väl många skrikande fjortisar :S Man fick ju typ tinnitus xD På tunnelbanan tillbaka till stan blev man typ mos också, haha. Sen gick vi vilse på centralstationen xD Träffade även på två trevliga tjejer från Borlänge som vi spelade kort med på tåget hem :)

I tisdags var vi på stan och härja. Nej, vi köpte glass och satt i stadsparken ett bra tag. Sen var vi och kollade in nya biblioteket, det var fint :) Vi lyckade faktiskt roa oss i stan i hela två timmar!! :O Sen åkte vi hem till Lisa och jag och hon ägde Louise på kubb!! :D Lisa körde våran bil till stan också. Det var kul :D Hihi.

Igår hände typ ingenting. Var till Hällarna en stund på eftermiddan men när vi kom dit blev det kallt så vi åkte hem igen xD

Idag har Lisa varit här:) Vi har solat, handlat mat och lagat mat och kollat i gamla fotoalbum x) På kvällen klippte jag gräset, lagade mat igen (det blev megagott:O), packat, letat mask och ätit svenska jordgubbar :)

Ses snart igen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0