Dokumentär

Hej!

Har spenderat den senaste timmen med att kolla på en dokumetär om Kent som visades på SVT typ 2001 eller nåt. "Så nära får ingen gå - Ett år med Kent". Den var bra! :) De är bra! :) Har lyssnat på första, andra, tredje och just nu fjärde skivan idag. Najs :)

Innan det kom mamma hem och hon hade glass med sig! :D Hihi. Det var gott! Hon hade hostmedicin med sig också, men den vågar jag inte ta :S Kanske ikväll så jag kan sova...

När jag och Louise skulle äta kom farmors syster Gunilla och hennes man Leif och några av deras barnbarn hem till oss för att hämta en gasoltub. De ska till stugan. Leif gav oss en massa pengar utan anledning, haha. "Jag tycker att du och Louise ska dela på den här" sa han och gav mig en femhundring. Jaha? Jaja, tack då. Haha.

Tror jag ska kolla på lite klipp från i torsdags på Youtube sen. Tänk att det redan gått en vecka! Ja, tiden går fort.... Fast man inte harkul tydligen, har ju varit sjuk ända sen dess.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0