Tisdag, fredag, lördag, måndag, samma dag

Hej!

Idag är det tisdag. Och fredag. Och lördag. Och måndag.
Tisdag är det för att det är det.
Fredag sa pappa att det var för att det var sista dagen på jobbet innan ledigheten (röd dag imorgon)
Lördag sa pappa att det var för att det är söndag imorgon, en dag till ledigt innan han måste jobba igen.
Måndag är det för att måndagar är "tandtrådsdag" och jag glömde det igår...
Haha.

Imorse hade jag jättestora problem att vakna! Jag hade väckarklockan på halv nio (för att jag skulle upp och plugga hade jag tänkt). Jag har radio på min väckarklocka så först tog det jättelångt tid innan jag ens märkte att den var på. Typ en timme senare hade jag vaknat så pass att jag tänkte läsa lite innan jag gick upp, men det failade typ på en gång. Jag läste typ en sida sen somnade jag med boken på magen. Haha, intressant bok eller? :P En timme senare vaknade jag av att Louises klocka ringde, var vaken i tio minuter eller så sen somnadejag om igen xD. Men till slut så lyckades jag hålla mig vaken i alla fall.

Idag har jag pluggat hela dagen (nästan). Uppgiften är nästan klar. Har ett par frågor samt lite små justeringar kvar. Det ska jag ta imorgon.

Förövrigt blir det nog ingen skidåkning på torsdag, det ryktas om 40 minusgrader i hela Dalarna de närmaste dagarna!! Brrrr!!!!!! Sitter just nu med fyra tröjor på mig, men jag börjar faktiskt bli varm, men jag var tvungen att ha dem på mig ett bra tag innan jag började tina upp.

Nu ska jag kolla på film med familjen, Damernas detektivbyrå!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Louise

Aha idag hade du nästan (bara nästan!) lika svårt att gå upp på morgonen som jag har varje vardag.

2010-01-05 @ 23:16:28
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0