Klart för idag

Nu får det vara färdigpluggat för idag. Sex arbeten är lästa så imorgon behöver jag bara läsa tre stycken:) Men jag har lite annat att fixa med så det är bra. Jag har en massa tvätt att stryka till exempel... Appropå tvätt, när jag hade lagat middag kom jag på att jag hade tvättid klockan 18. Det hade jag helt glömt, men jag gick i alla fall ut och satte på en maskin. Jag ska snart ut dit igen för att kolla så att allt går rätt till och hänga in det sista i torkskåpet. Sen hade jag tänkt att kolla på P3 Guld. Gala ikväll igen. Jag hoppade över att kolla på Mästarnas Mästare idag och pluggade lite extra istället. Det är faktiskt ganska kul att kolla på. Jag kikar nog på det på SVT Play imorgon:P

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack för att du påminde mig om P3 guld! :P Hihi och förresten, du är duktig <3

2010-01-19 @ 21:00:04
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0