Igår och idag

Hejsan!

Igår spelade jag, Louise, Lisa och Ajje bowling. Det var kul trots att jag inte direkt var den som vann:P Lisa hade bara tur:P Efteråt fikade vi på kära Engel! Där bestämde vi att vi skulle sova hos Lisa. Sagt och gjort, vi åkte först till Ajje och hämtade hans grejer. Sen åkte vi till Konsum och köpte lite grejs som Lisas föräldrar behövde till middagen och sen åkte vi till oss och hämtade våra grejer och lite filmer.

När vi till sist kom till Lisa åt vi mat, det var gott:D Sen kollade vi på en av filmerna som vi hade med oss. Det blev "Bröllopsduellen". Det var inte Ajjes favoritfilm tror jag:P Resten av kvällen blåste vi upp madrassen och när det var klart flummade vi:D Hihi.

Men till sist la vi oss i alla fall, men pratade ett bra tag till. På morgonen kom det nån Radiatorgubbe och ringde på dörren men vi sov typ (i alla fall vissa av oss) så han fick ta sig in själv:P Han ropade hallå men vi svarade inte. Haha. Han skulle byta nåt grejs till värmepumpen. Som tur var blev vi förvarnade kvällen innan att han skulle komma, annars hade vi nog blivit rätt skraja:P Ajje skulle fika på stan klockan 12 så vi var uppe ganska tidigt. När han gått packade vi andra ihop allt som var kvar och sen spelade vi "Let´s Dance". Det var faktiskt kul:O Jag är skitkass på att dansa med det gjorde inget, det var kul ändå. Jag fick dansa samba, vals och tango. Haha. Vacker syn...:P Men det roligaste var att alla tre hade 14 poäng när spelet var slut:P

På kvällen har jag bastat med mamma och pappa. Riktigt najs:D Sen har vi haft lite fredagsmys, kollat på PÅ Spåret och Morden i Midsomer:)

Höhö, nu ska jag kika runt lite på bdb, Facebook och lite bloggar. Sen ska jag sova tror jag:)

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0