Idrottsgalan

Om ungefär en halvtimme börjar idrottsgalan som jag hade tänkt tillbringa kvällen framför. Det som är mest intressant tycker jag är Jerringpriset, dels eftersom det är svenska folket som röstar fram den de tycker ska vinna. En dålig sak är dock att galan alltid är på vintern, vilket gör att sommarsporter lätt "glöms" bort, eftersom det mest visas skidor osv på tv just nu (i alla fall känns det så för mig). Men om galan skulle vara på sommaren skulle det ju vara tvärtom (logiskt va!?), så... Det ska i alla fall bli intressant att se vilka som tar hem priserna i år. Något jag minns extra mycket är när Helena Jonsson vann världscupen i skidskytte förra säsongen, så jag hoppas att hon vinner något pris, för hon är ju extremt duktig! (Jag sa ju att jag mest kommer ihåg vintersporter på vintern...)


Nej, nu måste jag ta tag i disken om jag ska hinna klart.


Kommentarer
Postat av: linnea

Ja, det är de verkligen <3<3

2010-01-18 @ 21:34:09
URL: http://coldplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0