Vitryssland

Hej!

Nu har jag fyllt i visumansökan till Vitryssland (det jag kan hittills), beställt nåt kort från Försäkringskassan, beställt Visa-kort från banken... Massa saker inför resan i vår. Men som vanligt krånglar det med telias hemsida:S Man fattar ju ingenting med den! Jag måste fixa så att jag kan ringa från utlandet, vilket jag inte kan nu.

Jag är lite orolig över att vi ska till Vitryssland... Värsta diktaturen och så. Tänk om vi inte kommer in? Eller ännu värre, tänk om vi inte kommer ut igen? Tänk om vi blir kidnappade? Haha. Det går nog bra. Hoppas jag.

Nu ska jag packa. Ska tillbaka till skolan och Karlstad imorgon medans alla andra lyckostar har sportlov.... Mamma och Louise ska till Sthlm på tisdag och göra en massa kul. Bland annat gå på Nordiska muséet som hade en utställning om mode. Jag. Vill. Också.!

Louise och jag hade "fotosession" (staving?) idag! :D Superkul! Bilder kanske kommer sen, om jag orkar ladda upp dem, annars kommer nog Louise ladda upp dem på FB så ni kan kolla på:)

Vi hörs imorgon! Godnatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0