Torsdag

Tjohoo!

Herregud! Vi skulle jobba med uppgifter idag i skolan och vi hade stora problem med det kan man säga:P Vi skulle först komma på en frågeställning och sen gör en komparativ metod och sen en fallstudie på en annan fråga, typ. Men det stod helt still i våra huvuden! När vi väl hade kommit på en fråga tog själva uppgiften typ en kvart och där hade vi suttit hela dagen! Haha. Dessutom var en tredjedel av gruppen borta, hade nog gått lite snabbare att komma på en fråga om man är fler, men det löste sig ju till slut.

När jag kom hem var jag tvungen att gå och handla. Smöret var nästan slut och jag hade inte en enda brödskiva. Jag som typ är beroende av bröd! Haha. Men nu har jag fyllt på brödförrådet:) Och lite annat smått och gott. Gud, vad man handlar hela tiden! Och lagar mat. Och diskar. Jag gör ju inget annat!

Eftersom vi blev klara med uppgiften idag är vi lediga imorgon! Jag har dock en massa att göra ändå. Först och främst måste jag STÄDA! Damm överallt! Har inte dammat sen innan jul (var ju dock inte här på tre veckor efter det) så det behövs verkligen! Sen har jag lite tvätt att stryka. Annars ska jag inte göra NÅNTING på hela helgen. Dötrist ju! Eller jag kan väl läsa lite i alla tråkiga böcker då, när jag ändå inte har nåt annat för mig...

Nu ska jag laga lite middag. Magen kurrar.

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0