Tillbaka i Karlstad

Hejsan!

Nu är jag i Karlstad igen. Och jag är sjuuukt trött. Gick och la mig vid 12 inatt men kunde inte somna. Det tog väl 2-3 timmar skulle jag tro. Kvart i fem gick jag upp. Har alltså sovit i max 3 timmar inatt:S Halvsov dock i en timme på tåget, men det skulle inte förvåna mig om jag somnar innan 8 ikväll:P

I skolan hade vi redovisning på grupparbetet som vi gjorde förra veckan. Det gick bra, men jag mådde inte så bra:( Åt ju frukost typ klockan fem så jag var så hungrig att jag mådde illa:S Hmm...

Vi fick sluta tidigare, typ halv 12, så då gick jag, Alli och Emilia till bibblan och letade efter lite flyg till Litauen dit vi ska åka med skolan i maj. Hittade några hyfsat billiga iaf:) Men vi måste åka en massa bussar för att komma dit vi ska så det bli väl rätt dyrt ändå. Först måste vi åka från Karlstad till Stockholm och sen från Riga till Vilnius och sen samma tillbaka igen. Bussarna där borta verkar rätt billiga iaf, men här är det ju lite dyrare... Men det blir nog bra till slut:)

Nu har jag vart hemma i några timmar och har på den tiden ätit mat och läst klart seminarietexterna. Men jag fattar fortfarande inte vad de handlar om:S Men det är jag i alla fall inte ensam om, tur det:P

Idag skänker jag en extra tanke till bästa Lisa för att detta år är slut och för att hon har vart så duktig! :D <3

Nu ska jag hitta på nåt:P

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Lisa

<3

2010-02-08 @ 20:55:21
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0