Onsdag

Hejsan!

Kom hem från skolan för ungefär 40 minuter sen och maten står nu i ugnen. Jag hungrar ihjäl snart! Ska bli gott med mat ^^

Annars är jag mest irriterad idag. Vet inte riktigt varför men jag bara går omkring och stör mig på saker... Eller egentligen vart det när jag kom till skolan. I förmiddags var allt väldigt bra:P Lyssnade på musik, strök tvätt i solen som lyste in genom fönstret. När man tittar ut ser det ut som vår, men så fort man sticker näsan utanför dörren känns det som att våren är år bort. Jag är trött på denna kyla nu!

Min dator har blivit knäpp också. Hade med den till skolan och hade den utan sladd och batteriet laddades ur. Och nu när jag kom hem är den helt knäpp. Kommer upp en massa meddelanden hela tiden och klockan och bildspelet på sidan har försvunnit:S Nån som vet hur man får tillbaka det?

Nej, nu tror jag snart att maten är klar!

Hoj hoj!

Kommentarer
Postat av: Dimalim

vacker header

2010-02-24 @ 19:20:50
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: lukes

Ska beställa en ny klocka från Nelly men jag vet inte vilken jag ska köpa. GÅ in och titta vilken du tycker är snygg :)

2010-02-24 @ 19:30:51
URL: http://lukes.devote.se
Postat av: Camilla

hejj villken fin blogg du har.

Jag ville bara meddela att jag samarbetar med cocoo.se villket betyder om du följer min blogg får du 15% rabatt i hennes butik. Du får jätte gärna kommentera i min blogg och mejla mig om det skulle vara något. Kram Camilla ♥

2010-02-24 @ 19:40:28
URL: http://miiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0