En solskensdag med regn!

Hej!

Vilket underbart väder det var i morse!!! Sol och varmt, för en gångs skull! Jag tog med mig en filt och en bok (den är jättebra!) och la mig på gräsmattan. Killarna på taket glodde på mig när jag kom ut med en filt under armen. Vadå, är det nåt konstigt med det eller? (Vi har killar som håller på att lägga om vårat tak den här veckan.) Läste ända tills jag kände att magen kurrade. Åt lite lunch och sen gick jag och Louise ner i källaren och spelade :D Vi spelade så mycket att jag inte hörde att Denise ringde på dörren. Som tur var hade jag ca 5 minuter tidigare gått upp för att hämta mobilen (ifall hon skulle höra av sig) och det durrade i fickan. "Jag står utanför" sa hon. Ojdå :P Vi åkte i alla fall till stan och fikade på bästa Engel!! Det var mycket trevligt. Vi hade inte träffats på typ en och en halv månad så vi hade massor att prata om!! :) Lite extra krydda på det och det blev en alldeles underbar stund! ;) Haha. Sen skjutsade hon hem mig och jag bytte om och gick till träningen! Det var så sjukt skönt att träna idag! Har inte gjort det på hur länge som helst! Gick hem i spöregn, mysigt (ironiskt):P


Varje gång du möter min blick blir min värld en aning större!

Allting har förändrats, men jag känner likadant! :/

Dagens låtar:
Kent – Varje gång du möter min blick

Kent – Det kanske kommer en förändring



Du gjorde min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0