Det bästa från sommaren 2010

Nu när sommaren går mot sitt slut tänkte jag summera sommaren 2010. Vad har egentligen varit det bästa?

* 4 juni, Louises student. Klart det var en bra dag! Min älskade syster <3

 

* 10 juni, första doppet i sjön. Det blev i Vänern vid Alster med syster :)

 



*  16 juni, Lisa tar körkort. Hon och jag äter glass på stan och på eftermiddagen träffar vi Ajje och badar vid Hällarna :)



* 25-26 juni, midsommar och min 20-årsdag. Tillbringas i sommarstugan utanför Fredriksberg med Louise och Lisa <3


Metar i soluppgången på min 20-årsdag :) (fast solen ville inte visa sig just då x))

* Hela P&L-veckan 28 juni - 3 juli, men speciellt 1 juli då Lisa och Hanna också var där. Och då Kent spelade!

 


Kan inte visa den här bilden nog många gånger x) <3

* 11-16 juli, en vecka i Samfalla. Den 12 juli var vi till Göteborg och gick på Liseberg. Alla dagar var kul. Varmt(!) och skönt var det, vi spelade minigolf i Vassbacken bland annat :)

 



* 26-31 juli, semester i Åre och Östersund. 27 (vandring), 29 (ridning) och 30 (Yran med bl a Kent) var roligast :)



* 6 augusti, hade lite party med mina partyprissar xD



* 14 augusti, Skutis och kräftfiske i Hillen med vänner :)


Bjuder på den xD

* 20 augusti, fest igen.

 


Galet... xD

Det var min sommar! Det har varit en bra sommar, men långt ifrån den bästa. Denna låt är, och kommar alltid att vara, förknippad med sommaren 2010!! <3

Kent – Skisser för sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0