Onsdag

Jag var lite depp igår och kände inte för att sätta på datorn, därför blev det inget inlägg. Var rätt skönt med datorfri dag, bara sitta och läsa, kolla på tv... Göra sånt som jag "hade mer tid till" förut, innan jag hade egen dator. Tror jag ska göra det idag också, lite senare. Men jag var tvungen att slå på datorn idag för jag måste läsa lite (plugga) texter som finns på datorn (jag har inte råd att skriva ut flera hundra sidor i veckan). Stänger nog ner här efter middagen. Jag känner mig lite bättre idag men ändå inte helt bra än. Det började i måndags kväll. Jag vet inte riktigt vad det var från början men till slut blev det en massa saker, det blev för mycket och då brast det bara. Inte blev det bättre av att hala marken var täckt av en tjock, vit matta imorse när jag drog upp persiennerna...

Idag har jag varit i skolan och jobbat med ett grupparbete. Alltså, våran grupp är ju helt flum!Vi får skrattattacker var och varannan minut och glider alltid ifrån ämnet. Vi var i skolan från nio imorse till halv fyra. Det kallas effektivitet mina vänner... Not. Men vi har ju kul i alla fall. Sen gick jag hem i duggregnet och snålblåsten. Burrr. Nu faller stora snöflingor ner utanför fönstret igen.

Imorgon är en ledig dag (uppskattas!). Då ska jag försöka ta mig ner till stan på förmiddagen och göra det jag skulle gjort i helgen men som inte blev av. Alltså kolla efter sommargardiner, klänning till en viss fest om typ 3 veckor eller vad det är, bland annat. På eftermiddagen har jag tvättid, vilket är väldigt bra eftersom min tvättkorg redan svämmar över. Tvättade inte jag förra veckan?

Jaja, jag ska väl läsa lite nu då innan jag börjar med maten.


Kommentarer
Postat av: Lisa

TRE VECKOR!!! :D:D:D Och puss på dig du är bäst <3

2010-04-21 @ 18:08:59
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0