Ny mobil!

Nu har de åkt hem. Mamma, pappa och Louise. Så nu är jag ensam igen. Fast jag åker hem på onsdag, så det är lugnt:)

Idag har mamma sytt gardiner och satt upp, det blev riktigt fint. Visar kanske bild sen. Sen var jag, mamma och pappa (Louise är sjuk:() och kollade på bilar, var in på Biltema och Elgiganten och in till stan en sväng. Vi höll på att frysa ihjäl ute, det är ju jättekallt!:O När vi kom hem beställde jag en ny mobil samt Telia Max 25 :) Nu är det slut på min första mobil som jag haft i typ 4,5 år xD Trött på den!:P Och nu kan jag snart smsa hur mycket jag vill, gött:) Sen åt vi lite mat och nu har jag diskat och ska väl ta och plugga lite.

Vi hörs senare:) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0