Fredrik Lindström

Hejsan!

FREDAG! :D

Vi hade redovisning i skolan idag. Vi har haft en föreläsare i skolan den här veckan som är från Bangladesh, intressant:) Dessutom, idag var Fredrik Lindström i skolan! Han skulle prata i aulan kl 12. Vi fick sluta exakt kl 12 (hade hoppats att vi skulle kunna sluta någon minut tidigare, men icke, redovisningarna drog ut lite på tiden...) och många sprang ner till aulan, men när vi kom dit var det fullt och de hade slutat släppa in folk:( Så jag missade det!:( Jag var med familjen och lyssnade på honom i Cassels för ett par år sedan och det var rikigt kul, så jag ville verkligen se det idag. Men jag får väl trösta mig med att jag redan sett honom en gång.

(Fin bild^^)

Jag gick hem och åt lunch och sen gick jag till ICA och handlade lite grejer som jag glömde köpa i tisdags när jag var där. Kom hem för en liten stund sen. Snart ska jag stryka lite tvätt och dammsuga. Ikväll kommer älskade familjen hit!:D<3

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0