Dagens...

...bästa:
*Solen
*Vägen till skolan var sopad
*Jag har plockat tussilago
*Värmen (min termometer visade 22 grader i solen när jag kom hem från skolan, visserligen precis vid väggen, men ändå!)
*VÅREN

...sämsta:
*Att åka till Karlstad när jag hellre ville vara kvar hemma
*Med våren vaknar alla småkryp. Det satt en jätteäcklig och stor spindel på min vägg :S Men jag lyckades få bort den alldeles själv *stolt* (jag är typ livrädd för spindlar)
*Att gå upp tidigt. Men det var i alla fall ljust ute när mamma skjutasde mig till tåget. Blev bara lite problem att kunna sova någon extra timme på tåget med solen i ögonen.
*Jobbiga minnen, hela dagen
*Att inte kunna sitta på balkongen hemma denna dag också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0