Trasiga strumpbyxor

Igår gick mina favoritstrumpbyxor sönder. Satt och pluggade och så märkte jag att jag fått ett stort hål vid stortån:( Jag måste laga dem. De är så sköna, snygga och passar till allt, så jag ger inte upp och slänger dem i första taget! Tar med dem hem imorgon och syr lite;)
Japp, imorgon åker jag hem till Ludvika:D Riktigt nice! Saknar mina fina vänner där hemma! Ska träffa dem en massa! Dessutom blir det Solo på lördag! Men först ska jag till skolan för dugga. Sen blir det ner till stationen och ta tåget hem. Det tar sin lilla tid att åka, men jag ska passa på att läsa lite och förmodligen lyssna på en massa musik! Har ingenting inplanerat i helgen förutom Solo på lördag och träning på söndag. Men jag vet av erfarenhet att det blir fullt upp ändå. Fika på Engel blir det förmodligen också, för deras kladdkaka är den godaste som finns:) Och en massa tok såklart!;) Det gillar jag!:P Så, helgen kommer bestå av: fredagsmys, träffa vänner, fika, fest, träning, tok, mm. Ingen tid för sömn här inte! Det hinner jag inte för på måndag morgon måste jag ju åka tillbaka igen. Sova kan jag gör sen, när jag är ledig och har tid, vilket förmodligen inte är förren jag är pensionär, haha. Sova som är bland det bästa som finns.
Nej, nu ska jag nog ta och laga mig lite middag. Börjar kurra i magen. Idag blir det kycklinggryta och ris:) Gotti.
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Lisa

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-11-12 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0