Fredag och lördag

Hejsan!

Jag tänkte berätta lite om de två dagar som gått. Jag tänkte skriva igår innan jag åkte hem, men tiden rann iväg utan att jag märkte det och helt plötsligt var klockan halv 4 och jag hade inte börjat packa än. Jag hade 25 min tills bussen gick. Så datorn hade jag inte tid med:P

Jag är inte särskilt vidskeplig, men igår, fredagen den 13, var ändå min otursdag. Eftersom vi hade dugga kan ni nog gissa er till resten... Jag gick sedan hem, åt mat osv innan jag tog bussen till stationen, köpte en tåbiljett och satte mig på tåget hem. Det var segt, men jag satt och läste Nybyggarna i alla fall. Kom hem och fick en god middag bestående av laxpaj:D Sen var oturen tillbaka; min mage tyckte inte om att jag smällde i mig en stor glass efter maten:P Sen åkte jag jag och Louise ner till Lisa och överraskade henne att jag var hemma. Vi satt och pratade och kollade på Idol:) Och åt godis:) Och pratade lite till:) <3 Sen somnade typ Louise så då åkte vi hem, ca 1,5 km, och Louise somnade nästan i bilen:P Haha.

Idag har jag varit på stan med Lisa. Vi gick hela vägen dit (4 km) och jag pratade nästan konstant. Inte så konstigt med tanke på att vi inte setts på typ 3 veckor. Nere på stan provade vi en massa festklänningar. Jag är kär i en klänning från Lindex. Så himla fin. Finns även i rosa och silver. Passar perfekt som nyårsklänning:)

(399 kr, Lindex)

Sen på eftermiddan var Louise också med. Då åkte vi bil ner på stan (med coldplay på högsta volym såklart) och så fikade vi på engel:)) Nu har jag precis duschat inför kvällen och sitter i Louises rum. Vi sitter bredvid varandra med varsin dator i knät på hennes säng. Mamma skrattar åt oss, haha.

Snart blir det middag och sen paaartyyy ikväll!!:D Kommer lite folk hit och sen drar vi vidare till Solo!

Ha en trevlig kväll:) Kommer nog upp lite bilder här sen kanske. Imorgon kanske jag inte hinner, vill ta till vara varenda minut jag är hemma, men kanske på måndag eller så:)

Kram Malin


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej! Hittade till din blogg, kul läsning! Ha de bra :)

2009-11-14 @ 19:51:03
URL: http://pabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0