Fest ikväll

Hejsan!

Nu har jag bytt om och sminkat mig inför ikväll. Kör på silvrig topp och leggings:) (Kan visa bild sen.) Jag ska på 50-årsfest, en kompis till mamma och pappa fyller år:) Det blev ett ganska lätt val till slut om jag skulle dit eller till Solo. Jag har haft beslutsångest i flera dagar:P Men i eftermiddags fick jag ett sms från Eri att Denise inte var sugen på att gå ut så det blir 50-årsfest istället. Dessutom ska jag vara chaufför:) Men det blir inte till lika många som jag hade tänkt från början. Jag fick konkurrens från annat håll så vissa bytte xD. Är de rädda för mig tro?:O Haha. Nej, men föhoppningsvis vill många ha skjuts hem i alla fall:)

Nu ska vi snart dra iväg. Vi hörs senare:)

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0