Snart, snart är det lov!:)

Hej och godmorgon/förmiddag!

Nu har jag packat lite grann och duschat så nu ska jag plugga lite innan jag skaäta lunch och sedan gå till skolan. Bara två dagar kvar nu till "ledigheten". Vi har en uppgift som ska göras under lovet och dessutom ett projektarbete. Jag ska försöka göra så mycket som möjligt innan jul så jag kan ta det lugnt sen. Men jag är så otroligt trött på att plugga nu, behöver ledigt, så vi får se hur det går. Men det vore väldigt skönt att ha det gjort sen så man slipper ha den där uppgiften hängande efter sig under jul-och nyårsfirande mm. Dessutom har jag otroligt mycket jag vill hinna med på lovet. Jag ska bland annat:
*Åka pulka
*Gå ut på Solo
*Fira jul
*Fira nyår
*Fira födelsedagar (Karro som fyllde förra veckan och pappa som fyller 1 januari)
*Åka skidor
*Sova hos Lisa
*Shoppa på mellandagsrean
*Flumma i snön
*Gå härliga vinterpromenader
*Spela spel
*Sjunga karaoke
*Bowla
*Lägga pussel (ett måste för mig och mamma under julen! Ingen jul utan pussel:P)
Jag har säkert glömt nåt som jag bestämt att jag ska göra. Nu ska jag plugga som sagt

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0