Lussekatt

Sitter här och äter en lussekatt innan jag ska sova. Mums!:) Julkänslor! Jag älskar julen! Och det är inte för alla presenter man får. Det är så mysigt, jag gillar alla traditioner vi har hemma, jag gillar att ge bort saker och se att folk blir glada, jag gillar snö, jag gillar levande ljus i mörkret, jag gillar tomten... Haha. Nej, men som sagt jag älskar julen!! Hela december är helt underbart! Det är advent, julkalender, lucia, syster fyller år, förhoppningsvis är det snö, det är jul, nyår, rea, julpynt, julskinka (:P), jullov, skidor(?) och en massa mer!

Och äntligen är det kallt ute! Det ska dock bli varm imorgon igen:(. Men inne är det också kallt :( Och jag vet inte hur man sätter på mitt element! Har skruvat en massa men inget händer. Och i lägenheten finns en massa ventilations"hål" och därifrån kommer det av någon anledning kall luft. Det skulle inte förvåna mig om det är minusgrader när jag vaknar imorgon. Nej, riktigt så illa är det inte, men temperaturen har sjunkit med en grad om dagen de senate dygnen:S

Ska väl ta och sova nu, det är ju en dag imorgon också.

Godnatt:)

Det är bara snön som saknas.


Kommentarer
Postat av: Louise

Du får väl gå ut i korridoren och be nån (snygg) kille visa hur elementet fungerar (A)

2009-12-04 @ 14:26:10
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0