Julklappar

Nu har jag kommit hem. Jag var först till polisen som sagt. Haha, bilden blev inte riktigt bra den här gången heller, mitt hår såg ut som ett skatbo xD, men nu ser jag ju inte så liten ut iaf:P Sen sprang jag runt på stan ett par timmar och sen åkte jag ut till Ikea. Man skulle väl kunna säga att det var många som varit snälla, har inte så mycket pengar kvar:P Men det är mina vänner värda!!<3

Nu ska jag försöka skruva(?) ihop julstjärnan jag köpte. Hoppas jag köpte rätt sorts glödlampa, är inte så bra på sånt:P Dessutom har min skrivbordslampa gått sönder, märkte jag imorse. Toppen! Vet inte om det går att byta ut lampan eller om man måste köpa en ny. Får ta reda på det...


Gick efter älven till polisstationen:)



Träffade på ett par kändisar inne på Akademibokhandeln :D

Kommentarer
Postat av: talita

Fin blogg! Spana gärna in min! :D<3

2009-12-04 @ 17:31:59
URL: http://omt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Härligt härligt :D

2009-12-04 @ 17:47:06
Postat av: Louise

Det där ser ju ut som där jag gick till min praktik (älvgatan). Öj coolt med kändisar!

2009-12-05 @ 20:49:04
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0