Julklappar

Hejsan!

Nu har jag och mami gjort julgodis hela kvällen. Vi var tvungna att göra om knäcken, den blev alldeles för mjuk och pepparmintspastillerna också, blev lite mysko:P Men nu är allt gjort och väldigt gott. Har redan ätit lite för mycket knäck:P
Jag funderar på att slå in de sista julklapparna nu. Imorgon är det så mycket som ska göras så jag vet inte om jag hinner då. Lite fint julpapper, snören och så till min fina och bästa syster:) Puss till dig, du måste bli frisk nu!

Kram Malin

Såhär såg det ut på golvet i mitt rum igår när jag och Louise slog in paket:P (Observera Louise fina fötter uppe i hörnet xD)


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihihi jag ser mina paket! :D

2009-12-23 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0