Jag behöver lov!

Hejsan!

Jag behöver verkligen ett jullov nu. Jag höll på att somna flera gånger i skolan idag. Var så sjukt trött! Imorgon är jag ledig i alla fall:) Har dock en del ärenden. Ska till vårdcentralen på morgonen och sen ska jag in till stan. Ska först till polisen och fixa nytt pass, mitt gamla går ut i maj och jag måste därför ha ett nytt eftersom vi ska till Litauen med skolan i vår:) Sen ska jag köpa julklappar till alla som varit snälla! Hade tänkt åka till Bergvik och Ikea också, får se om jag hinner det imorgon eller om jag åker dit på lördag:)

Nu borde jag plugga lite men jag vet inte om jag orkar. Det känns som att jag ska somna så fort jag öppnar boken. Den är så tråkig och jag fattar ändå ingenting av det som står. Får se hur jag gör.

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Louise

Har jag varit snäll?

2009-12-03 @ 19:37:29
URL: http://loist.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill också ha loooov <3 Jag har varit snäll va? ;)

2009-12-03 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0