Dan före dan före dopparedan

Hej hopp och god morgon!

Tänkte bara säga godmorgon innan jag drar igång och pluggar. Jag gick upp tidigt idag för att hinna plugga lite innan jag ska ut och leka i snön med mina kompisar:) Det är väldigt kallt ute idag så det blir mycket kläder på!
Jag hade riktigt svårt att vakna i morse. Tog typ 45 minuter efter att radion på klockan satte igång tills jag vaknade:P Jag ville verkligen inte gå upp. Jag var jättetrött och det var hur kallt som helst utanför täcket. Huu. Men nu sitter jag här med sockor och fleecetröja.
Ja men jag ska väl ta och börja nu då. Vi hörs senare:)

Kram Malin




Bilder från när jag var ute och gick igår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0