Då som nu för alltid

"& plötsligt står du där övergiven i regnet"
 
Jag har haft en kass vecka.
 
Jag vaknade i måndags morse. Skulle koll amobilen lite snabbt innan jag gick upp (dålig vana...) och får då nyheten att KENT GÅR I GRAVEN!!!!! Bröt ihop.... Hamnade i chock... Gick söndergråten till jobbet och kämpade mig igenom dagen, helt förstörd typ.
 
Kommer hem och lyssnar på nya singeln Egoist, som även den släpptes i måndags. Bröt ihop igen....
 
Denna dag släpptes också nyheten om en sista turné, samt turnédatum och datum för biljettsläpp (idag, lördag). Kände mig alldeles matt och tom. Väldigt ledsen och väldigt stressad (över biljetterna).
 
Tisdagen var okej.
 
På onsdagen var jag tvungen att gå hem från jobbet på grund av någon magsjuka av nåt slag. Var hemma sjuk torsdag och fredag och kunde knappt äta nånting...
 
Imorse vaknade jag klockan sex och kunde inte somna om. Extrem biljettsläppsångest. Satt och skakade i två timmar innan klockan slog tolv...
 
Som tur var så fick jag biljetter till alla ställen jag ville.
 
Ståplats Malmö 11 november
Ståplats Örebro 18 november
Sittplats Stockholm 17 december (sista någonsin)
 
Känner mig enormt löttad över detta faktum. Jag fick inte ståplats till Stockholm, men jag kommer att vara där! Blev ett litet ljus i slutet av den här veckan i alla fall. (Och dessutom känner jag mig frisk igen, måste bara äta upp mig lite, haha.)
 
 
 
Här är videon som släpptes sent i söndags kväll. Väldigt, väldigt sorglig men sjukt snygg.
 
 
 
Nya singeln Egoist, albumet Då som nu för alltid släpps 20 maj.
 
 
 
TACK FÖR ALLT!
 
Jag kommer alltid att älska er!
 
♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

<3

2016-03-19 @ 16:56:11
Postat av: Anonym

Allt ordnar upp sig och halvdryga dagar tar också slut :)

2016-03-29 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0