Vårig helg

För de som inte redan vet så var jag, mamma och pappa i Hässleholm i helgen som var. Mysigt var det!
 
Vi åkte ner i onsdags kväll och var väl framme vid halv elva. Då fick vi kvällsfika hos min älskling :) Mamma och pappa bodde på hotell i Tyringe. På torsdagen var vi till Skummelöv. Mamma och pappa skulle cykla dit med vi hämtade dem i Hjärnarp. Sen blev det mat och en promenad och fika och massa prat.
 
På fredagen var vi till Hovdala slott där det för dagen var medeltidsmarknad och tornerspel mm. Gick runt där och kikade och åt och sen blev det fika hemma hos mina svärföräldrar, ute i solen :) På kvällen tog jag och Marcus en promenad till en liten, liten bokskog i närheten och sen kollade vi på Breaking Dawn Part II, så nu har vi sett hela sagan :D
 
Lördagen bjöd på lite sämre väder, men jag och Marcus tog ändå en sväng på stan innan mat hos hans föräldrar. Mat och fika, igen ;)
 
Bilder!
 
Brahehus.
 
Snart blir det regn....
 
Vid stranden i Skummelöv. Blåsigt vare.
 
På promenad.
 
Stack in näsan i en syrénbuske. Det var LJUVLIGT!
 
Chill i solen.
 
 
På Hovdala Slott.
 
 
 
 
Mina nya kompisar.
 
En liten svala <3
 
 
 
 
Det var SM i tornerspel ^^
 
 
 
Inne i orangeriet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Mycket trevligt, tack alla!

2015-05-21 @ 11:49:46
Postat av: mor

Mysiga bilder som vanligt. Det är vi som ska tacka :)

2015-05-25 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0