Dröm om spex

Haha, inatt drömde jag om spex. Jag hade varit på fredagsföreställningen (som vi ju var) och sen till lördagens föreställning var det några som blivit sjuka så Louise bad mig att ställa upp som reserv. Vilket jag gjorde. Fick en lista på alla roller som jag skulle få spela, och det var inte några. Men två roller skulle inte bli med alls, bland annat spöket :O
 
Jaha, så stod jag där och skulle spela fem olika roller i en föreställning jag sett en gång och ett manus jag inte kunde alls och utan att hinna träna.
 
?
 
Hur gick det till?
 
Vaknade innan jag fick veta hur det gick, men förberedelserna gick väl sådär :P
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas jag drömmer något mindre stressande inatt...
 
Det skulle inte bli något spöke i den sista föreställningen...
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi om du orkar pendla till västerås 3gånger i veckan kan du ju vara med på riktigt nästa år :)

2015-06-16 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0