1 maj

Blev ingen film igår kväll. Kom hem rätt sent från farmor så jag kollade lite gamla album på facebook och sen gick jag och la mig. Idag känns som en rätt seg dag. Vaknade halv tio men gick inte upp förrän elva. Åt lite frukost och läste en stund. Sen har jag kollat igenom min externa hårddisk efter en bild men det är så himla fail, fattar inte vart alla bilderna på den ligger nånstans?? Dryyyygt. Nu tänkte jag ta en promenad och sen duscha och äta. Funderar på att baka lite sen. Har ett jästpaket som jag måste göra av med innan det blir gammalt och brödet jag bakade förra gången är nästan slut. Får se om jag orkar... :P Ikväll är det hockey i alla fall som jag tänkte se :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Och hockeyn svängde friskt, men slutade ju ganska bra till slut ändå.

2015-05-01 @ 22:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0