En lugn hemmahelg

Jag har haft en ensam och lugn helg hemma. Rätt skönt faktiskt. Inte ha nåt planerat, bara ta dagen som den kommer.

Började med en springtur på fredagseftermiddagen/kvällen. Sen åt jag tacopaj och avslutade med att lägga ut pusslet på 3000 bitar. Woho!

 
På lördagen gjorde jag iordning ute på min uteplats! Sopade bort löv som verkade komma från en hel skog. Lade ut mattan, tog upp bordet från källaren och kuddarna. Sen gjorde jag lite omorganisering i skrubben så att kuddarna (som fungerar som dynor) skulle få plats.
 
Sen blev det en promenad.
 
Det var lite kallt...
 
 
Mysfilm och popcorn på lördag kväll.
 
På söndagen var det vaaaarmt och sooool. Dock typ storm men det var hyfsat med lä på min uteplats. Så där satt jag en stor del av dagen och läste.
 
17 grader i skuggan är inte så illa :)
 
 
När solen försvann härifrån tog jag mig en springtur igen. Och sen soffmys på söndagskvällen framför först naturprogram och sen Mästarnas Mästare.
 
En fin helg helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: mor

Myshelg är skönt och bulle är gott.

2015-04-20 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0