Drömmar

Gör just nu inget ovanligt. Lyssnar på Tigerdrottningen. Är helt kär typ. Kan man lyssna sönder den? 
 
I övrigt är jag nyduschad och sitter insvept i en ullfilt i soffan. Mys.
 
Idag har jag träffad Denise för första gången på jättelänge. Och med jättelänge menar jag typ innan semestern. Herregud, haha. Det var kul och vi har bestämt att vi ska fota modellbilder snart. Som vi gjorde förr :D
 
För några nätter sedan hade jag en dröm. Jag dräömde att jag och Louise varit på fest nånstans och det var mitt i vintern. När vi kom hem gick jag ut på balkongen och kollade på stjärnorna. Plötsligt blev det som ett regn av massor av stjärnfall och de landade på balkongen som stjärndamm, min vän... Något jag vill göra innan jag dör aär att åka till ett ställe där det är precis kolsvart, långt ut i ingenstans, inte ett ljus nånstans så att man kan se alla stjärnor som finns, typ <3
 
I helgen städade jag min lägenhet. Storstädade. Är så himla nöjd nu när det är höst/vintermysigt med mer ombonande gardiner, nya kuddar filt och överkast <3 Älskar mitt hem ;)
 
Filten som syns på bilden är den jag sitter insvept i just nu :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

I samfalla blir det precis så mörkt <3

2014-10-16 @ 16:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0