Novembertisdag

I helgen som var hade jag en sån där helg där jag inte hade nånting planerat och inte gjorde nånting speciellt alls. Mamma och pappa var här och fikade på lördag förmiddag, jag bakade bröd och tog en promenad upp på berget. Där gjorde vi en brasa och åt piroger. Himla fin dag om jag får säga det själv, även om vädret inte kunde varit mer grått. Söndagen bestod av städning, läsning och träning.
 
Annars har jag inteså mycket mer att säga just nu. Ville mest meddela att jag lever ;) Nu ska jagnog ta och sortera lite tvätt. Har tvättstugan imorgon och eftersom jag har jouren den här veckan på jobbet kommer jag hem så sent, så tänkte vara förutseende och sortera tvätten redan idag. Är förresten deprimerande att det är kolmörkt närman kommrr hem nuförtiden. Och kolmörkt när man åker till jobbet. Det känns som att man säger samma sak varje år den här tiden men det är ju sant. Och idag när det för en gångs skull var sol ute längtade jag bara uuuuut!
 
Jaja, tvätten var det.
 

Kommentarer
Postat av: mor

Ja nu har det varit grå novembersöndag ett bra tag. Men det vänder, precis som alltid. Det är bara att stå ut och passa på att vara ned.

2014-11-16 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0