Stafettvasan

I fredags åkte jag Stafettvasan med jobbet. Det var roligt. Men tanke på hur man sett att spåren såg ut på nyheterna så hade de verkligen gjort ett jättejobb, för de var förhållandevis bra, mycket bättre än jag trodde.
 
I Evertberg där min sträcka på 14 km började. 
 
Väntar
 
I Mora! Blev lite fika innan vi gick till målområdet.
 
Folkfest! :D
 
Väntar på att lagkamrat Anna skulle gå i mål :)
 
Gustav Vasa var där såklart.

Nu ska jag gå och lägga mig. Är så sjukt trött och har varit hela helgen. Var ju ledig i fredags så var i alla fall skönt med lite långhelg. Igår var vi i lägenheten och idag i Romme, vilket var skoj (och bara andra slalomdagen för säsongen...) Nästa helg drar jag ner till Skåne!
 

Kommentarer
Postat av: Skåne

Välkommen hit!

2014-03-02 @ 21:17:18
Postat av: mor

Hujedamej vilket väder. Grattis till tiden.

2014-03-10 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0