Två helger

För två veckor sen var vi i Säfsen och åkte skidor. Det var kul! Jag åkte totalt 37 km under helgen, 24,5 på lördagen och 12,5 på söndagen. Jag hade träningsvärk såjag inte kunde röra mig på flera dagar efteråt xD
 
 
I helgen som var var Marcus här. Det var bäst som vanligt. På lördagen hade vi hyrt bagarstugan i Björsjö. Det var mamma, Louise, moster, Annie och Bettan. Jag och Marcus var med en stund precis som farmor. Jag hade gärna varit med hela dagen, men men ;) Blir nog en dag snart igen :)
 








Pizza!
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det var ganska kul att baka bröd på det där mer gamla och traditionella sättet, faktiskt! :)

2014-02-01 @ 12:10:02
Postat av: mor

och god pizza fick vi också.

2014-02-02 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0