Lägenhetsplanering

Idag har jag och mamma och pappa varit i Borlänge på diverse möbelvaruhus. Jag känner mig mycket klokare nu än imorse om hur jag vill ha det i hemmet som är mitt om en dryg månad (!). Så det har varit en lyckad dag! :) Dessutom är det ju snööööö och kallt. ÄNTLIGEN! Imorgon blir det nog skidor!
 
Igår var det förresten sju veckor tills Stafettvasan. Och jag har inte stått på ett par skidor (utom slalom) sen i mars förra året. Börjar få lite smått träningspanik ;) Men nu kanske jag förhoppningsvis kan komma igång!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Sådan soffa är angenäm, 3-sitts där man kan ligga och slappa i ena sitsen. :)

2014-01-12 @ 19:32:30
Postat av: Malin

Jag har dock bestämt mig för att ha en vanlig tresittsig :) Det är lättare att möblera med, tröttnar inte lika lätt på plus skiljer 3000 i pris.

2014-01-14 @ 19:15:57
URL: http://malintuveson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0