Uppdatering

Otroligt längesen jag var här inne och skrev. Det har hänt en hel del sen sist kan jag säga!
 
För det första har jag flyttat! Känns bra än så länge, även om det känns som att det bara är tillfälligt och att jag snart ska "hem" igen. Men det känns som att jag kommer att trivas bra här! :)
 
Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från när jag och Marcus var i Stockholm, som är hela tre veckor sen nu. Men jag har såklart inte fått med mig kamerasladden till lägenheten än, så får väl skjuta på det lite till.
 
I tisdags var jag upp på Högberget för att plocka lite påskris. Det fick jag med mig, samt synen av MASSOR med blåsippor. Så på onsdagen gick jag dit igen, med kameran! Åh, paradiset typ. Älskar blåsippor! Det är nog den vackraste blomman som finns. Kan ju, som jag skrev ovan, inte visa de bilderna nu. Men ni ska få se! Så länge får det bli en mobilbild.
 
 
Nu under påsken så bor Louise hos mig, så himla mysigt <3 Vi sov hos mamma och pappa första natten, alltså mellan torsdagen och fredagen. Sen var vi hos farmor igår, där båda fastrarna är på besök. Det var meningen att vår kusin och hans barn också skulle komma hit, men lille Sixten blev sjuk :( Lite senare idag ska vi upp till mamma och pappa och äta påskbord och imorgon ska jag bjuda på fika hör hos mig :)
 

Kommentarer
Postat av: mor

Lika länge sedan du skrev, lika länge sedan var det jag var in och tittade. Tiden bara rusar på ....

2014-05-11 @ 15:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0